This is my life

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Sarah Olsson - 24 april 2010 20:23

Hejsan bloggen!

Har inte skrivit på nån dag, några kanske?

Men har inte orkat suttit vid datorn bara ^^

Igår var jag på fest, och full blev jag   

Haha! Träffade även Carro igår oxå, kul och se henne, har inte träffat henne på länge :( <33


Så jag somnade vid tre inatt tro jag, kanske lite senare :P


Vaknade vid sju, och jag tror nog att jag fortfarande full då, för jag fick hålla i mig överallt xD

Somnade om, och vaknade lite över tio. Så jag klädde på mig och gick ner.


Sen så blev jag ensam ett tag där, för de skulle till stan.

Sen kom pappa, och vi åkte hem.

På vägen hem ringer min kompis och säger att hon blivit dumpad, så då åkte jag dit och tröstade henne <33


Aa, typ så har min dag sett ut. Hur har eran sett ut?


Jag vill tatuera mig igen, så himla sugen på en ny, men jag vet inte vad jag ska göra för nån då, eller en vet jag i alla fall ;)


Och jag blir tokig på mitt öra! Känns som jag har vatten i örat, som sitter fast. Obehagligt x)


Ajja, men vi hörs! :) Puss och kram på er <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards