This is my life

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Måste lita på mig själv, att jag klarar de!

Av Sarah Olsson - 11 april 2011 11:14

Det känns som att jag vill börja blogga här igen, men jag är inte så haj på att blogga ofta. Så vet inte hur jag ska göra?

Är de ingen som har något förslag?


Idag funderar jag på att fixa håret, ta en skön promenad och sen bara vara.

Har bestämt att jag ska köra med pappa ikväll, så mycket vet jag.

Håller på pluggar körkort för fulla muggar, och har fått handledartillstånd så att jag kan köra med han.
Har körning med körskolan på onsdag, och då skulle jag växla upp och växla ner flera gånger i fränsta, så får hoppas att de går bra då :)

Tänkte försöka fixa de med pappa ikväll.

Måste kunna lita på mig själv att jag klarar av saker, och att jag är bra på de.
Jag vet att jag kan!


Vad ska ni göra idag då? :)


 

 
 
Elin

Elin

15 april 2011 11:59

idag ska jag sola ute på verandan, så man får en liten bränna. sen ska jag kanske, bara kanske åka och bowla ikväll =)
dudå?

http://www.eliinboman.blogg.se

 
lovisa

lovisa

20 april 2011 12:34

all tbra?:)

http://lavitadilovisa.blogg.se

 
Jacqueline

Jacqueline

17 maj 2011 21:58

Hej! Jag måste bara säga att jag tycker det är bra att du tror på dig själv och självklart kommer du klara det. Man sätter sina egna gränser och man bestämmer själv hur mycket man vill klara och inte klara. Det bästa med allt är att man är stjärnan i sitt egna liv! :) Fin blogg förresten. Kram

http://jacquelinesporrong.blogg.se

Sarah Olsson

27 augusti 2011 19:54

Men tackar så mycket! :D
Kramis

 
Linn

Linn

21 juli 2011 22:43

Fin blogg!
Kika gärna in på min blogg och delta i "veckans blogg"-tävlingen som pågår just nu. Genom att bara kommentera "jag är med" så kan du ju ha chans till några fler läsare iaf hihi :-D
Kram
direktlänk: http://linnhahne.myshowroom.se/veckans-blogg-vinnarna-2/#comment

http://linnhahne.myshowroom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Olsson - 17 juli 2012 19:39

Om jag kanske skulle ta och fixa om denna blogg så folk blir intresserade av att läsa? Det är ju min stora dröm, men vet inte hur jag ska lyckas ordenligt. Något tips om vad jag ska skriva om, för att hålla den intressant? Men vet inte om jag beh...

Av Sarah Olsson - 24 juni 2012 15:50

Jag har inte varit så aktiv med mit bloggskrivande på ett bra tag, så nu har ja funderat, och har bestämt mig för att ge de ett försök till. Annars så får de bli att jag tar bort den. Ingen mening att ha kvar den om jag aldrig är inne på den.   ...

Av Sarah Olsson - 10 oktober 2011 13:31

Ja, idag är de måndag, som typ alla visste redan..? Idag har jag inte hittat på något mycket, tvättat, varit på möte, handlat och sånt. Ska snart packa väskan och fara över till killen, orkar inte vara hemma och ha döötråkigt. Jag har inte skrivi...

Av Sarah Olsson - 24 september 2011 19:03

Nu är man äntligen hemma efter dagens pärs, trodde aldrig jag skulle överleva dagen, haha!   Jag var i stan, dvs Sundsvall idag och körde. Första gången helt själv, efter jag fått körkort. Trodde de skulle gå bra, vilket det också gjorde. Men j...

Av Sarah Olsson - 22 september 2011 13:09


  Min bil på besiktningen, och dunken var så duktig så ;) Gick igenom, helt felfritt, inte ens något "bra att veta" :D   ...

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards