This is my life

Alla inlägg under september 2011

Av Sarah Olsson - 24 september 2011 19:03

Nu är man äntligen hemma efter dagens pärs, trodde aldrig jag skulle överleva dagen, haha!


Jag var i stan, dvs Sundsvall idag och körde. Första gången helt själv, efter jag fått körkort.

Trodde de skulle gå bra, vilket det också gjorde.
Men jag stressade upp mig själv, så efter de så fick jag massa motorstopp, satt och muttrade för mig själv, och blev arg på mig själv. Helt i onödan.    

Men men, jag överlevde dagen, och jag tog mig hem :)


Vad har ni gjort idag?   


P.s Skönt att solen äntligen kikade fram.. :D

Av Sarah Olsson - 22 september 2011 13:09

  Min bil på besiktningen, och dunken var så duktig så ;)


Gick igenom, helt felfritt, inte ens något "bra att veta" :D


Av Sarah Olsson - 21 september 2011 11:41

  Det behövs inga ord för att förklara hur lycklig jag är i denna stund.
De syns på bilden.


  

Av Sarah Olsson - 21 september 2011 10:17

Idag så är de besiktningen för min bil!   

Hoppas reservdunken/bärplockarn går igenom ;)


Innan de så ska jag och Catta till arbetsförmedlingen, för att anmäla oss om att få åka till norge, ska bli roligt :)


Sen vet jag inte vad som händer under dagen, ska till körskolan och betala lite pengar och fråga lite saker. Annars har jag inte så mycket inplanerat ;)



Vad ska ni göra idag då?   

Av Sarah Olsson - 20 september 2011 10:47

Hejsan!
Ett tag sen jag skrev, fy på mig.  


Men ska verkligen försöka att skriva mer och oftare, är jättedålig på de..


Idag ska jag vänta på att catta kört sin körlektion, sen ska vi ner till ljunga och hämta min bil, för imorgon ska den på besiktning :D

Får bara hoppas hon går igenom..


 


Vad ska ni hitta på idag då? :)

Av Sarah Olsson - 10 september 2011 09:39

Jag måste skärpa mig med bloggen.

Är så otroligt slö att skriva inlägg, eller att sitta vid datorn för den delen..


Ska iväg och jobba vid 10:30, eller snarare praktisera.

Sen ska jag iväg till ljungaverk, till brorsan, och sen till Gabbe :)

Vad helgen har att bjuda på vet jag inte riktigt ännu, men de blir nog bra ändå ;)


Vad ska ni hitta på då?   

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards