This is my life

Alla inlägg under mars 2010

Av Sarah Olsson - 31 mars 2010 23:46

Jo, som sagt. Planer för imorgon.

När jag vaknar funderar jag på att städa lägenheten igen, om jag orkar. En sak är att jag ska slänga in en maskin tvätt i tvättmaskinen =)

Ska väl skicka iväg den där hälsoundersökning som kom hem i går? som jag fyllt i.


Efter de, ska jag träffa min kompis som jag inte varit med på länge. Hon skulle till stan, men sen så skulle hon höra av sig när hon kom hem så vi kunde gå och käka sallad på knutis, eller sallad och sallad. Jag kommer ta de :) Sen får vi se vad ullis tar :)


Kom ihåg att jag finns för dig gumman, oavsett <3333333


Ska nog duscha på morgonen oxå, så jag är lite fräsch igen :) Haha xD

Imorgon ska jag fixa den andra saken ordentligt inför de där ni vet ;) haha xD


NU TYCKER JAG DE KAN BLI SOMMAR! :D

Eller att våren visar sig ordentligt, allt smälter, solen lyser på och sånt, de har de gjort EN dag hittils här :P Så himla less på vintern, men säkert bara för att jag skriver att jag är less så snöar de väl för fulla muggar :(


Nä, så pessimistiska ska vi inte vara! Nu ska vi vara glad! Får se om jag orkar va vaken två timmar till, och följa med pappa på jobbet. Som är sååå roligt, för man somnar bara xD Älskar att åka lastbil, funderar på att börja jobba med de faktiskt! :)


Ajja, men vi hörs sen då! ;D Puss på er <3



 

Av Sarah Olsson - 31 mars 2010 22:16

Naglarna lossnade idag, eller en i alla fall. Resten plockade jag bort, de satt inte så hårt som jag trodde xD

Så jag klippte ner naglarna nu, så de får vara korta ett tag. Så skönt egentligen, i alla fall nu xD


Idag har de inte hänt så mycket, bara att vi var i ljunga och hämtade brorsans bil, den skulle på efterbesiktning, för den var underkänd.


Så vi kom dit, och gick och "anmälde" oss på den där apparaten som står där. Sen satt vi oss. Och det var säkert 5 bilar som väntade på att få komma in, som hade stått där ett tag innan vi kom. Och de tog kanske 1,5 minut för oss, så blinkade vårat registreringsnummer på skylten. Och pappa som sa att de skulle ta upp till en timme kanske.. Jo visst, märkte de   


Så vi tog kaffe, och choklad, och de undersökte bilen. Då var de fortfarande en sak som inte hade blivit fixad ordentligt, så brorsan måste fixa de. Den läckte olja, motorn alltså. Så ja, nu får han skruva, som han gillar x)


Ajja, hur har eran dag varit? =)


Ha de bra, kommer nog upp ett till inlägg lite senare ;)

Puss på er <3

Av Sarah Olsson - 31 mars 2010 09:52

Vaknade för typ en timme sen, sov faktiskt bra inatt, de enda var att jag vaknade vid tre, och hade liite svårt att somna om, men jag somnade om och sov tills nu, eller ja, för en timme sen :)


Igår skrev jag inget, förlåt för de.


Jag var hos min kompis och fixade 2 utav 3 grejer ;)

Satt även och diskuterade minnen, och skrattade :)

Kollade på tv:n sen på kvällen :)


Ajja, men nu sitter jag och väntar på pappa, vi ska till ljunga och hämta brorsans bil. Den ska besiktas igen, han hade fel på den så den blev underkänd.


Ha de så bra alla :) Och skriv lite kommentarer :) Blir bara glad då :D

Puss på er <3

Av Sarah Olsson - 30 mars 2010 06:46

Jag slog nyss ut ett stort glas vatten *duktigt av mig*

Så de blev att torka upp med papper, handduken sög inte upp något, de va ju lika blött efter jag hade "torkat".


Jag är fortfarande vaken, vilket jag inte vill vara. Ska försöka sova snart tänkte jag. Om inte annat så kollar jag på Grey's anatomy en stund, eller tills pappa kommer hem.


Jag har haft funderingar på att börja skriva om olika saker i mig blogg. Typ om något band, eller nå bra saker m.m Men det är bara på tankestadiet än så länge. Vad tycker ni?


Nä, om jag ska dra mig ifrån den här datorn nu så jag kan försöka sova.

Slänger in en bild på mig, snygg ja vet, or not! x)





Av Sarah Olsson - 30 mars 2010 04:29

Nu sitter man här, vaken igen, och gud vad less jag blir! :(

Hatar nätter. Eftersom jag aldrig kan sova som normalt folk.

Är skittrött, och gäspar och har mig. Men kan ändå inte sova.

Och när jag väl höll på somna, ja då började katten spy :(


Så funderar att hålla mig vaken tills pappa kommer hem, och det är väl runt nio, så jag får sova då. Annars tänkte jag slå på tv:n och titta lite, som pappa föreslog.


Får se hur de blir, ska jag fortsätta sitta vid datorn, kommer de nog ett inlägg till innan jag går och lägger mig.


Puss på er, och godnatt, ni som kan sova xD

Av Sarah Olsson - 29 mars 2010 11:50

Hejsan bloggen! :)

Idag ska jag på min gamla skola, min kompis ska till kuratorn, och hon ville att jag skulle följa med, så då gör jag de, så snäll som jag är.

Efter jag skrivit inlägget här ska pappa och jag till hallsta och se om vi får tag på en person. Sen ska jag ju på skolan som sagt :P


                    


Mina naglar :) Men som sagt, de är bara plast. Jag vill ha riktiga :)


Puss på er alla underbara <3

Av Sarah Olsson - 28 mars 2010 22:10

Jag hade en skitkul kväll igår ;D Mycket skratt jag kan lova, och en väldigt lyckad kväll! Blev vaken till 5 :)


Pratade med en gammal kompis, som jag har bråkat med sen november. Vi kan nog inte bli kompisar längre, men vi kunde prata. Så man får se vart de leder.


Haha aa, har inte så mycket mer att säga faktiskt xD Är de nåt ni vill veta så hör av er! :D


Puss på er <3


P.s De ska komma upp en bild på mina naglar ;) Vet en som ville se dem :)

Av Sarah Olsson - 27 mars 2010 15:39

jajjemän, ikväll är de fest och jag ska ha skitkul :D Vet inte vilka som kommer, men de märker man om inte annat.


Har tagit på mig lösnaglar inför kvälen, därför detta inte kommer bli nå långt inlägg. Plus att jag är lite smått arg, och skakar (med inte av de arga).


Vi hörs något i morgon skulle jag tro. Puss på er och SKÅL!   



 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards