This is my life

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Sarah Olsson - 7 mars 2010 16:27

Ojojoj, de var en fest med drag kan jag säga :D Fyfan vad kul vi hade allihopa!


Dagen började med att jag gick över till min kompis Jessica där jag skulle göra mig iordning. Bytte kläder och sminkade mig, sen fick jag mitt hår fixat :) Jag tyckte de blev bra :)   Vad tycker ni?


Ajja, efter Jessica fixat mig så sa karin att jag skulle följa med henne och möta upp en kompis från bussen, och jag bara: Jaha :O Vfr just jag? Men jag följde ändå med.

Då var de kjell som hade sagt till mig att han inte kunde komma för att han hann inte med bussen, morr lixom   


Sen så gick vi över till festen :D Och där var de drag från första början :D

Hade skitkul :D Och full blev man :$

Jag var överallt och ingenstans tyckte jag :O


Hände även lite saker under festen:

-Jag slog knät så de kom med plåster xD

-Min kompis spydde ner hela badkaret (nämner inga namn)

-Jag fick inte sitta ifred på köksgolvet (tror jag nästan decka där) så två killar tog mig till soffan där jag fick sitta. (tog inte länge innan jag var på dansgolvet igen)

-Hångel under festen :$

Sprang och letade tomas, både jag och stoffe. Då stod han i tvättstugan och pratade i telefon :O

-Folk ville se mitt vänstra bröst :O Varför just mitt vänstra? x)


Aa, kul var de i alla fall :D


Dagen efter mådde jag inte helt hundra, toabesök, efter de mådde jag bra. Och sen hade jag skitont i kroppen, vilket jag har än idag :O


Japp, så så har min helg varit. De kommer upp bilder i ett senare inlägg, från festen!


Ikväll ska jag till anna, hon fyller 18 år idag! :D <3   Grattis gumman! <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards