This is my life

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Sarah Olsson - 9 mars 2010 14:43

Nu har jag satt på mina lösnaglar, och de blev fint tyckte jag. Nog för att de bara är plastnaglar, men riktigt "lösnaglar" kostar ju uppemot 700 spänn :O Så jag nöjer mig med de här så länge. Men någon gång så ska jag fixa såna :)


Har jättesvårt att skriva, därför de inte bli nå långt inlägg nu xD


Ha de bäst allihopa och puss på er! <3

Av Sarah Olsson - 9 mars 2010 12:12

Ja, brorsan skrämde mig imorse när jag låg och nyss hade vaknat, låg och drog mig en stund. Trodde jag skulle skita på mig, bokstavligt talat.

Och då undrade han bara vart hans skiva var -.- *suck lixom*


Så jag låg inte så länge i sängen, utan klev upp kort efter.

Idag ska vi se till om bilen vill starta *vilket inte jag trooor*

Pappa skulle tigga lite ström från Elvis sen när han slutar jobba x)


Idag får vi se vad vi ska göra, känns som att de inte blir något gjort idag, precis som andra alla dagar -.- Men ska försöka få in lite tvätt i maskinen oxå. Måste de. Suck.


Men ha de bra, kanske kommer ett inlägg till under dagen ;) Puss på er <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards