This is my life

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Sarah Olsson - 25 mars 2010 23:35

Idag är de en vecka kvar tills de har gått 7 år sedan du dog mamma :(

Livet har varit så himla svårt utan dig.

Med vem ska jag dela hemligheterna med nu, de mellan mor och dotter?

Jag vill ha dig vid min sida hela tiden, men inser att de är omöjligt hela tiden.

Vill bara skrika hela tiden, för att jag saknar dig så mycket!

Kom tillbaka min ängel, det är så tomt utan dig   


Jag har klarat mig i 7 år.

Och jag tänker fortsätta och leva, jag ska leva för dig mamma! <3

Jag älskar dig, nu och föralltid. Du finns alltid i mina tankar <3


Kom tillbaka.. <3





Av Sarah Olsson - 25 mars 2010 22:31

De kanske inte syns nå bra för er som brukar kolla min blogg (om de ens är några xD), men jag blev lite nöjdare. Ville ha ändring, men hittade inge bra, och orkade inte sitta med de nu ikväll..


Men lite lite lite ändring blev de, lite med färgerna. Hade rött förut, men nu är de lite mörkare. :)


Pappa ligger och snarkar, t.o.m så jag hör, haha x)


Vet inte om de blir nån sömn för min del xD Känner mig inte värst trött, följer jag med pappa lär de bli att jag läser bok så länge jag orkar, för jag orkar aldrig hålla mig vaken båda svängarna. Typiskt mig.. xD


Kanske kommer nåt inlägg till senare, om jag har lust så, men de ska vi nog se till att jag får :)


Puss på er <3

Av Sarah Olsson - 25 mars 2010 21:11

Ja hejsan :)

Pappa kom hem vid tre, halv fyra nånting :)

Åkte sedan och åt sallad, i alla fall jag :) Pappa tog kyckling med ris och currysås, de luktade så gott :)


Tyckte att pappa kunde bjuda mig på sallad, men i slutändan blev de att jag betalade båda maträtterna. Spela roll tyckte jag.


Imorgon ska jag ta bort mitt nagellack, tänkte ha lösnaglar till festen.

Kanske blir att köpa hårfärg till min svägerska oxå, hon blev oxå sugen att färga de sen jag gjorde de. Fast de kanske jag inte sagt?

De kommer in bilder nån dag :)


Vi ska även in på systemet imorgon, måste fixa dricka till lördag   


Nä, nu ska jag gå och hänga upp all ren tvätt :D

Startade inte maskinen förrän vid sex nånting :)


Ha de bra, puss på er! <3 Skriv gärna! :)

Av Sarah Olsson - 25 mars 2010 12:57

Shit va duktig jag har varit, för att vara jag! :)


Jag har städat hela lägenheten idag :D

Dammsugit överallt, plockat bort allt småkrafs (och det var mycket!), dammtorkat nästan överallt, slängt in en maskin tvätt, och diskat :D


Så pappa får bjuda mig på en god sallad sen ;) :D


Nu ser de ju bra ut i lägenheten! :D Shit va glad jag är nu!


Min älskade Cornelia kommer nog kanske nästa helg, inte den som kommer nu imorgon, utan nästa vecka. Men inget säkert än, vi får se :)



De vräker ner snö här nu, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ säger jag bara!! Jag vill ha vår nu!   


Ajja, de lär väl komma fler inlägg ;D Så ha de bra!


Puss på er <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards