This is my life

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Sarah Olsson - 10 mars 2010 19:50

Min brorsa är ute och mekar bil med pappa, och jag sitter framför datorn. Precis som min svägerska gör :)

Ungarna sitter bredvid och är så nyfiken på vad jag gör så ojojoj ;)

Själv sitter jag och snorar, är så täppt i näsan nu så herregud, hörs knappt vad jag säger ibland..

Måste ta nässpray när jag kommer hem.


Undra om man ska gå ut en snabb sväng och kolla hur de går för dem.


Ha de bäst! <3


Skriv gärna en kommentar oxå   


  Bjuder på en bild på mig :)

Av Sarah Olsson - 10 mars 2010 16:00

Om man ska ta och fixa bilen, plocka in saker m.m så att den blir dragduglig :)

Brorsan lär väl ringa snart, för han slutar nu klockan fyra :)


Vill köpa nya tungpiercingar, men jag får se så :)

Tar nog med mig datorn ner, i brist på annat att göra där. Annars lär jag sitta och prata med svägerskan min, eller leka med ungarna xD


Hörs! <3

Av Sarah Olsson - 10 mars 2010 15:07

Usch för våran bil alltså, är så less den nu så gaaaaah!


Men vi tror vi vet kan vara felet, bränslepumpen får ingen bensin :(

Men men.. Ska dra bilen till ljunga så får brorsan checka den lite grann :)


Igår tog jag bort naglarna oxå, en lossnade, så tog jag bort alla. Nog för att jag satt på dem igår oxå, men antar att jag inte hade lust att ha dem så länge..


Så vi får se när brorsan kommer och hämtar oss, och ska dra oss till ljunga. Han skulle ringa när han var i ovansjö :)


Så puss och kram på er så länge :D <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards