This is my life

Alla inlägg den 8 mars 2010

...

Av Sarah Olsson - 8 mars 2010 20:56

Suck för att pappa ska bli så tjurig varje gång vi pratar om att köpa ny bil.. Åååh!

Av Sarah Olsson - 8 mars 2010 20:16

Och jag har inget att göra. Funderar på att snart gå och lägga mig och sova i min sköna säng.


Det var väldigt skönt att gå på ica idag, trots att jag blev själv över hälften av vägen, tack vare pappa och hans fot.

Men jag förstår han, om man han blivit överkörd på den så är de klart att den inte är helt återställd nu (de hände för över två år sen). Jag förstod han. Så han vände, medans jag gick mot ica och ringde upp catta.


På vägen hem så fick ja nå hiskelikt ont i fingrarna, antar att jag packat för mycket i en påse. Men jag får skylla mig själv   


Just nu letar vi bil, våran har sagt upp sig tror jag, hon startar inte längre.

Så vi ska höra med min bästa kompis kille, han ska sälja sin gamla, han har köpt en ny (EN AAAAAAAAAASNYGG BIL!!) Hihi, tycker jag i alla fall   


Men han vet inte vad han ska sälja den för, de är lite saker som måste fixas, men de fixar brorsan, våran egna mekaniker ;)


Hörs senare! Puss på er <3

Av Sarah Olsson - 8 mars 2010 14:20

Tänkte gå fram på ica och handla lite mat, börjar bli hungrig! :O haha!

Blir nog att vi köper köttfärssås idag, så himla gott, och så länge sen jag åt de :)

Sen får vi se om pappa orkar gå med mig, vill helst inte gå själv. Våran bil funkar ju inte, därför vi måste gå nu :( BAJS på de!


Är de nån som har en fin bil till ett bra pris?


Ajja, nu traskade kjellåke in i lägenheten, dags att fixa sig. Ligger under täcket och myser framför datorn fortfarande   


Puss på er! <3

Av Sarah Olsson - 8 mars 2010 10:55

Tänkte lägga upp lite bilder från festen i fredags :) Klicka på bilderna så blir de större :)


  Jag :)

  Jag och andra folk :)

  Tomas och kjell :)

  Gustin :)

  Jag, Larsson och Karin :)

  Och partyglada jag :D


Jag lovar er, festen var hur rolig som helst! <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards