This is my life

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Sarah Olsson - 11 mars 2010 17:12

Äntligen startade bilen!

Vet ni hur förvånad jag blev när bilen startade då brorsan prövade att starta.

Jag ba: NÄ MEN!?! :D

Så de är bra att den äntligen funkar, så man kan ta sig någonstans, nog att jag har ben, men när man ville bort lite längre sträckor, t.ex hit hos brorsan :)


Idag vet jag inte vad som händer, eller ikväll menar jag ;) Kanske stannar kvar en dag till, eller så följer jag med pappa hem, och följer med han på jobbet ;p

Får se.


Men vi hörs, puss på er! <3

Av Sarah Olsson - 11 mars 2010 13:19

Tror brorsan fick i gång bilen, fast jag vet inte om den startar. Han hade tydligen dängt mejseln i pumpen, och sen hade den gått igång, hoppas bilen startar bara, men de borde den väl göra? Jag som är blond i själen, men brunett på skallen xD


Hörs!                           

                                   Bjuder på en bild på min kära kisse <3


                          

Av Sarah Olsson - 11 mars 2010 12:02

Åååååååååååååh, gud vad jag hatar mitt internet!!!!!!!!!!!!!

Jävla mobilt bredband, de ska jag aldrig skaffa mer tror jag   


Här har man suttit och skrivit ett långt inlägg. Ja, då hade mitt internet cp:at sig, så jag fick ansluta igen. Och då försvann all text. Åååååååh!


Jaja, får försöka kortfatta de lite grann då.


Imorse när jag vaknade så var jag jätteseg i huvudet, som jätteseg kola    Helt mysko. Men i alla fall.


Ungarna som är här bråkade om att se vad jag gör på datorn, men de enda är att blogga, och är de tydligen så kul för dem? :P De är under 10 allihopa, (tre stycken).


Ja, vad skrev jag mer. Joo, brorsan håller på tömmer våran tank på bilen, den var full nämnligen :P Så vi måste tömma den, för att fixa problemet som vi tror att det är. Tror jag i alla fall   


Ajja, men måste hjälpa ungarna med en sak nu, Hörs sen!


Puss på er! <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards