This is my life

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Sarah Olsson - 18 mars 2010 18:28

Har den där känslan att jag bara vill försvinna från allt. Inte bry sig om något. Är så himla nere nu.

Och när jag behöver ens vän kram så är hon inte hemma, men skulle komma hem, så ska träffa henne då <3


Hon är min bästa vän, lever inte utan henne <3


Catharina Åhrberg, älskar dig <333   



Funderar på att äta en sallad, fast vet inte. Får se.

Ha de bra, ska försöka bli lite gladare..

puss på er<3

Av Sarah Olsson - 18 mars 2010 15:46

Och jag har inte bloggat på nästan en vecka :(

Men jag har varit hos brorsan, och har faktiskt inte orkat att låna datorn. På ett sätt så har de varit skönt att inte suttit vid datorn alls, men har ändå saknat de, känner de nu när jag sitter här ;D


Så på fredagen var de fest hos brorsan, så var där, somnade inte förrän tjugo över sex på morgonen på lördag, haha!

Sen har de mest varit slödagar :)

Förutom igår, då åkte vi en bra stund i pulkabacken som inte är någon lång bit från brorsan min :)


Så ja, så har min vecka varit :) Hur har eran varit? :)

Såg även att jag hade nästan 15 besökare, ovanligt för att vara mig xD Så de var kul att se!


Vad ska ni göra ikväll då? :) Puss på er alla underbara! Kommentera gärna ;D <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards