This is my life

Alla inlägg under september 2010

Av Sarah Olsson - 15 september 2010 18:57

Ursäkta att jag inte skrivit på ett bra tag. Har haft fullt upp hemma, sen inte orkat suttit.

Andra anledningen är för att jag oxå har skaffat en ny blogg som jag hade tänkt fortsätta på.

Så om ni vill läsa den så har ni den här, om ni var några som brukade följa denna.


Men ska ändå ha kvar den här, så nåt inlägg ska jag väl skriva då och då här :)


Ciao!

Av Sarah Olsson - 2 september 2010 17:10

Jag har gått och blivit förkyld :( *INTE gilla*


Sen igår så åkte vi till stan, och handlade lite mat och sånt, och följde med bror :)

Då köpte jag säsong 4 av Lost, en serie jag är heeeeelt inne i nu.

Men allt börjar bli krångligt bara :O

Orkar inte ens förklara.


Idag hämtade jag min diet :D *YEY*

Så på måndag har jag tänkt att börja med den :D

Tog 2 (kartonger) choklad, 1 banan och 1 hallon :)


 


Ajja, har inte så mycket att säga, bara att jag hoppas på att bli frisk, och att ni får ha de så bra!

Snart ska jag och pappa åka och möta en i östavall :)


Ciao!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards