This is my life

Alla inlägg under maj 2010

Av Sarah Olsson - 30 maj 2010 11:24

De har jag i alla fall, bildbevis här :)

 


Ajja, somnade vid tolv tro jag. Och vaknade vid tio, fått sovit ut, känns sååå skönt!


Ska väl till bror snart, måste tvätta håret och fixa mig och grejer.

Hörs ;) <3

Av Sarah Olsson - 29 maj 2010 23:09

Jag var nog den lyckligaste flickan på jorden igår :O

Jag som älskar takida, fick de tre av dem igår, och sen på kvällen så fick jag kram av Takida Tomas, för att jag sa att jag skulle tatuera in deras logga, och att jag sa att jag älskade deras musik och sånt. Då gav han MIG en kram, jag gav inte han, utan han MIG :D


Fatta om jag blev glad eller? Jag började gråta av lycka sen, kunde knappt prata ordentligt :P


Ajja, men vi tar dagen från början.


Urkul på dagen då, jag var inte där, jag jobbade, men halv ett fick jag gå fram för min handledare, han skulle själv på manifestationen så :)

Så då stod vi och tittade på Takida och när kommunalrådet pratade och sånt :)


Sen så fick jag gå tillbaka, men behövde inte vara på jobbet nå länge efter de, för han sa att jag skulle gå hem och ta helg, så man tackade och tog emot ;D


Hem och duscha, sen upp till dit jag skulle ha förfest, och vi drack till musiken av, gissa vad? Haha


Takida så klart! Vi hade igång deras live dvd, har köpt den ;)


Drack väl tre öl innan vi stack ner på torget, där kulturnatten hade börjat :D

Vinglade runt lite, innan jag sa att jag ville ha en till öl, så då gick vi och hämtade en till hemma.


Gick sedan ner, träffade anna och jossan lite. Hade allmänt kul, och sen så gick vi in på mittis, där vi träffade Takida Tomas ;D


Blev senare på kvällen trött, och hade ont i fötterna, så jag ville hem. Men kunde inte, eftersom jag knappt kunde gå :P

Köpte en hamburgare som jag åt upp, men de var mkt ketchup och hamburgedressing, så jag åt mest bara köttet.


Sen hittade jag en som kunde skjutsa, så jag for hem och sov. Och de va såå skönt för mig och mina fötter..!


Ja, sen vaknade jag idag, och tänkte kolla om jag var med i tidningarna, och de var jag. Både sundsvalls tidning, och dagbladet. Bilder på de kommer snart.

Och jag var även med TV, hur coolt är inte de då?


Nä, nu ska jag inte vara så tråkig och bara skriva xD


Här är bilden på loggan, loggan sitter längst till vänster och den kommer vara helsvart på min handled :)


 

Av Sarah Olsson - 29 maj 2010 11:50

Jag var med i tv igår, och i dagens tidningar :D

För manifestationen för posten :D


http://svtplay.se/v/2020714/takida_spelar_for_posten


http://st.nu/start/ange/1.2062643-fyllde-torget-for-terminalens-framtid


http://dagbladet.se/nyheter/ange/1.2061723-1-500-personer-manifesterade-for-posten



De länkarna är jag med i :D Måste dra, bloggar senare, ska till bror! :D <3

Av Sarah Olsson - 28 maj 2010 14:06

JAG ÄLSKAR TAKIDA!!

Bara så ni vet ;)


De var manifestation för Posten här i Ånge idag, och de sa att de var typ 1500 pers på byn. xD


Jag stod längst fram, och tre av Takida medlemmarna spelade tre låtar.

Deadlock, Handlake Village och Never Alone, Always Alone :)


Har man tur så kanske man är med i tidning imorgon, och TV ikväll. på nyheterna ;)

Mittnytt!

Men de är bara kanske :P


Men en sak som jag är säker på är att takida är så himla bäst! Jag skakade när jag såg dem xD


Här kommer lite bilder på dem :) <3




Mattias, Robban och Tomas :) <3


              




Tomas :)




Robban :)




Mattias :)




Jag ÄLSKAR Takida! :) <333

Av Sarah Olsson - 26 maj 2010 16:36

Haha, har gått och väntat på att få sluta idag, för vi har bara målat målat och målat hela dagen!

Dörrar.

Så de va skönt att få sluta kvart i fyra :)


Idag ska jag inte göra mycket, catta kanske kommer förbi, vet inte än.

Annars blir jag ensam hemma tills pappa kommer hem, han är i stan och ska ta dit en bil, men han vet inte hur han ska ta sig hem xD


Ajja, vad ska ni göra idag?



Jag som hoppar i söndags :)

 

Av Sarah Olsson - 25 maj 2010 16:43

Nu märker jag att jag inte skrivit igen på ett tag. Så nu kommer de ett inlägg om vad som hänt sen senast ;)


Vi var som sagt i stan ;) Och jag hittade två tunikor :D

En prickig och en annan svart med en papegoja på :)

Skitsöta!

Sen hittade jag en Bh oxå, en rosa typ :)


Jaa..

Joo!


Igår köpte jag Takidas Live dvd :D

Och FAN va bra den var, skulle kunna kolla på den varje kväll, utan att bli less :)


Och idag när jag åkte bil med pappa på lunchen så lyssnade jag på takida, och kände hur tårarna var på väg. Men jag höll tillbaka dem.

Älskar takida så himla mycket!<33


Nu ska jag äta, sen ska min kompis komma hit, så vi ska kolla på takidas live dvd  ;)


Ha de bäst! <3

Av Sarah Olsson - 23 maj 2010 09:33

Jag hade en underbart rolig dag igår :D


Vi åkte till brorsan först, de var lugnt på dagen, men mot kvällen blev de roligt.

Vi bestämde oss för att raka av pappa håret (den årliga rakningen när de blir sommar).

Och i år blev de mig som fick göra de :D


Jag tyckte de var skitkul :D

 


Jag och catta igår :)


Ajja, mer har jag väl inte att säga. Att jag ska till stan snart kanske? :D

Måste fixa nå frukost, annars kommer jag hungra ihjäl tro jag! :O


Ciao på er :) <3

Av Sarah Olsson - 21 maj 2010 20:31

Idag köpte jag en ny kamera! :D


De blev en Samsung ST500, bild på den har ni nere på förra inlägget :)


Och tycker de tar rätt bra bilder oxå :)


Tycker inte ni?

Vet att de är en muppig bild på mig xD

 

Så nu ska jag lära känna min kamera lite grann :)


Ciao! ;)  

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards