This is my life

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Sarah Olsson - 12 maj 2010 21:16

Vet ni om de är dyrare att handla saker i affärer än på nätet? T.ex Elgiganten eller nå sånt. Är de billigare på nätet än i affär? :O

Väldigt tacksam för svar :)

Av Sarah Olsson - 12 maj 2010 21:12

Jobbade bara halvdag idag, men de va skönt :)

FIck sluta vid tolv. Har bara målat hela dagen, och solat mellan torkningarna, innan vi kunde måla på ett nytt lager.


Och jag har börjat blivit brun! :D Yeeey! :D


Följde även med pappa och hämtade en lastbil, tror jag somnade när jag åkte dit, men jag vet inte riktigt.


Ajja, lite av hur min dag har varit, eller den har varit så här tråkig xD

Får se vad som händer imorgon, en sak är säker i alla fall, sova ut!


Godnatt på er gott folk, hoppas ni sover lika skönt som jag ska göra inatt :)


P.s Vet ni om de är dyrare att handla saker i affärer än på nätet? T.ex Elgiganten eller nå sånt. Är de billigare på nätet än i affär? :O

Väldigt tacksam för svar :)

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards