This is my life

Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Lyckligaste flickan igår :D <3

Av Sarah Olsson - 29 maj 2010 23:09

Jag var nog den lyckligaste flickan på jorden igår :O

Jag som älskar takida, fick de tre av dem igår, och sen på kvällen så fick jag kram av Takida Tomas, för att jag sa att jag skulle tatuera in deras logga, och att jag sa att jag älskade deras musik och sånt. Då gav han MIG en kram, jag gav inte han, utan han MIG :D


Fatta om jag blev glad eller? Jag började gråta av lycka sen, kunde knappt prata ordentligt :P


Ajja, men vi tar dagen från början.


Urkul på dagen då, jag var inte där, jag jobbade, men halv ett fick jag gå fram för min handledare, han skulle själv på manifestationen så :)

Så då stod vi och tittade på Takida och när kommunalrådet pratade och sånt :)


Sen så fick jag gå tillbaka, men behövde inte vara på jobbet nå länge efter de, för han sa att jag skulle gå hem och ta helg, så man tackade och tog emot ;D


Hem och duscha, sen upp till dit jag skulle ha förfest, och vi drack till musiken av, gissa vad? Haha


Takida så klart! Vi hade igång deras live dvd, har köpt den ;)


Drack väl tre öl innan vi stack ner på torget, där kulturnatten hade börjat :D

Vinglade runt lite, innan jag sa att jag ville ha en till öl, så då gick vi och hämtade en till hemma.


Gick sedan ner, träffade anna och jossan lite. Hade allmänt kul, och sen så gick vi in på mittis, där vi träffade Takida Tomas ;D


Blev senare på kvällen trött, och hade ont i fötterna, så jag ville hem. Men kunde inte, eftersom jag knappt kunde gå :P

Köpte en hamburgare som jag åt upp, men de var mkt ketchup och hamburgedressing, så jag åt mest bara köttet.


Sen hittade jag en som kunde skjutsa, så jag for hem och sov. Och de va såå skönt för mig och mina fötter..!


Ja, sen vaknade jag idag, och tänkte kolla om jag var med i tidningarna, och de var jag. Både sundsvalls tidning, och dagbladet. Bilder på de kommer snart.

Och jag var även med TV, hur coolt är inte de då?


Nä, nu ska jag inte vara så tråkig och bara skriva xD


Här är bilden på loggan, loggan sitter längst till vänster och den kommer vara helsvart på min handled :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Olsson - 17 juli 2012 19:39

Om jag kanske skulle ta och fixa om denna blogg så folk blir intresserade av att läsa? Det är ju min stora dröm, men vet inte hur jag ska lyckas ordenligt. Något tips om vad jag ska skriva om, för att hålla den intressant? Men vet inte om jag beh...

Av Sarah Olsson - 24 juni 2012 15:50

Jag har inte varit så aktiv med mit bloggskrivande på ett bra tag, så nu har ja funderat, och har bestämt mig för att ge de ett försök till. Annars så får de bli att jag tar bort den. Ingen mening att ha kvar den om jag aldrig är inne på den.   ...

Av Sarah Olsson - 10 oktober 2011 13:31

Ja, idag är de måndag, som typ alla visste redan..? Idag har jag inte hittat på något mycket, tvättat, varit på möte, handlat och sånt. Ska snart packa väskan och fara över till killen, orkar inte vara hemma och ha döötråkigt. Jag har inte skrivi...

Av Sarah Olsson - 24 september 2011 19:03

Nu är man äntligen hemma efter dagens pärs, trodde aldrig jag skulle överleva dagen, haha!   Jag var i stan, dvs Sundsvall idag och körde. Första gången helt själv, efter jag fått körkort. Trodde de skulle gå bra, vilket det också gjorde. Men j...

Av Sarah Olsson - 22 september 2011 13:09


  Min bil på besiktningen, och dunken var så duktig så ;) Gick igenom, helt felfritt, inte ens något "bra att veta" :D   ...

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards