This is my life

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Sarah Olsson - 3 mars 2010 15:36

Jo, jag har ont i huvudet. Ändå tog jag två alvedon förut, för nån timme sen, eller två.

Vill ut på en promenad, men de blåser rätt mkt, sen vill jag inte gå helt själv, ska se om pappa vill med en sväng.

Usch, måste kurera mig tills på fredag, då äre fest! ;D Längtar! :)


Måste fixa en maskin tvätt oxå, och tvätta håret, och de låter så jobbigt för mig just nu, när jag känner mig halvt död xD


Men nu ska jag sluta klaga och få något gjort. Hörs!

Av Sarah Olsson - 3 mars 2010 11:12

Igår fick jag min nya telefon och jag är så nöjd nu :D

 


Den är så liten och söt!


Men han ringde aldrig igår, utan det var pappa som var envis att vi skulle gå in och fråga, så då fick han gå in, eftersom jag vet att han ringer när han fått telefonen. Följde med in i affären, och då sa han som jobbade där, "kände ni på att jag hade fått paket alldeles nyss?" Och jag ba tänkte: "hoppas telefon är där, hoppas telefon är där, hoppas telefon är där"

Och sen när han plockade upp den blev jag så glad :D


Idag blir de tvätt och städdag :) De ska bli ordning och fint här nu! :)


Puss på er! <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards