This is my life

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Sarah Olsson - 19 mars 2010 23:06

Nu är jag hemma igen efter jag varit hos min kompis, som jag inte varit med på typ ett år :O

Vi hade skitkul, vi planerade även en sak ;) Men de tänker jag inte säga än! Förrän jag vet att de går igenom :)


Det har blivit en hel del skratt där, de blir de alltid! De är så härliga! :D


Men jag ska ta och gå och lägga mig, är skittrött. Så hörs vi imorgon! :)


Puss på er <3


P.s Vi kanske ska köpa en ny bil! :) <3

Av Sarah Olsson - 19 mars 2010 16:52

Åh, jag är onormalt glad just nu, vet inte varför! :D Haha :D


Har börjat sms:a med min gamla barndomskompis, kanske därför, för de var efter de jag är så här glad! :D


Eva - Min alldeles underbara bästa kompis sen år tillbaka. Vi har känt varandra hela livet, och då ljuger jag inte. Sen vi ploppade ut typ :P Haha, men de är sant! :D


Ska hänga upp tvätten sen oxå, sen blir de nog att kila iväg till Eva :D :D :D :D :D


Åååååååååååååååååååååååååh, vad jag är glad!!! :D


Vad ska ni göra idag då?


Puss på er alla underbara <3333

Av Sarah Olsson - 19 mars 2010 13:00

19 mars är det idag ja x)


Ska ta och väcka pappa, nu har han sovit tillräckligt tycker jag (han jobbade tidigt i morse)

Sen ska jag in i duschen och göra någon nytta efteråt.Typ städa och sånt. Men de låter ju så tråkigt! xD Haha, men de måste göras. Sen ska jag ha igång en maksin med smutstvätt..


Timrå förlorade igår mot HV71, med 3-2, i sudden death.

Vill verkligen på en match, får se om de går någon gång :D


Vad ska ni göra idag?

Puss på er <3

Av Sarah Olsson - 19 mars 2010 10:55

För då ska jag på fest!   

Men vad ska jag dricka?    Öl, cider?    Ge mig förslag! :D


Idag lär de kanske inte hända så mkt, vem vet :) Pappa sa igår att vi ska fixa lite i lägenheten, men vi får se. Vi har sagt de förut, men då har de inte hänt något.

Två saker vet jag, och det är att duscha och städa rummet. Fast kanske städar först, sen duschar. Äsch, spela roll vilken ordning :)


Ska äta en sallad från knutstation oxå :) Gott gott :D


Ajja, lägger in fler inlägg under dagen! :)


Puss på er <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards