This is my life

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Sarah Olsson - 24 mars 2010 13:58

Nu så ska jag ta och väcka pappa, sen så ska jag fixa iordning mig för att åka fram på byn :)


Hämta ut minneskortet (efter 16:00) , betala räkning och sen får vi se vad som händer. Vill ner till danne och therese, men de får vi se om de blir :)


Puss på er <3

Av Sarah Olsson - 24 mars 2010 11:24

Kanske lite sent att säga godmorgon, men jag vaknade för typ en timme sen, kan man säga.

Har sovit skitdåligt inatt, sov typ 40 minuter, sen vaknat, sen sovit 40 minuter till, sen vaknat. Och så har de hållt på hela natten.

Och jag drömde en skitläskig dröm, att shell här i ånge exploderade xD Asså, jag var skiträdd när jag vaknade. xD


Tänkte följa med pappa men hann inte, eftersom jag slocknade. Bättre de, att jag stannade hemma. Så jag fick sova ordentligt.


Igår tog mina fria sms slut   

Så jag måste fixa nya idag, eller i alla fall fylla på kortet så jag får fria sms :)

Sen ska jag betala en räkning. Och beställa baddräkten. Och hämta ut mitt minneskort :D Yey, äntligen!


Det är typ min dag, vad jag ska göra. Har inte så mycket mer planer för vad jag ska göra :) Vad ska ni göra idag då?


Men ha de bra tills nästa inlägg kommer ;) Puss på er! <3




Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards