This is my life

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Sarah Olsson - 13 mars 2010 13:11

Nä, om man ska ta och göra nån nytta nu än att bara dega?

Solen är framme oxå, om man ska gå ut en stund innan man åker iväg till brorsan, andas in lite vårluft, se på allt omkring en, och äntligen känna att våren är på väg. Tror jag ska skippa vinterjackan idag, och ta på mig något enklare :)


Vad ska ni göra idag? <3


P.s Ursäkta att det blev ett kort inlägg :( Kommer bättre sen :D <3

Av Sarah Olsson - 13 mars 2010 12:09

Jag sov som en stock inatt, har inte sovit så skönt på länge. Va skönt det var :)


Drömde en massa konstig, bland annat om mitt ex kompisar, johan och rickard, de var på min fest (i drömmen). Och det var jätteglada att se mig, så jag babblade bra mycket med dem, och sa att jag skulle flytta ner dit dem bor (eskilstuna) och de tyckte dem att jag borde göra :O Haha, men det var bara en dröm så :D


Idag har jag inte så mycket i planeringen. Sitta framför denna ett tag, sen tänkte jag fixa en maskin tvätt, duscha mig, och åka till brorsan.

Under all denna tid ska pappa sitta framför tv:n, formel 1 på tv:n, den följer han hela tiden då det är :D


Ajja, men ska väl fortsätta slösurfa tills jag har ork att fixa de andra :)


Puss på er! <3



Joo, ikväll är de melodifestivalen, finalen! Får se vem som vinner, förra året blev jag och jossan helt galna, men de blir jag inte detta år! :)


Förra året:

Vi ville inte att caroline af ugglas skulle vinna, för vi båda hatade henne. Så jag sa under programmet, vinner en annan än caroline af ugglas så kutar jag ut i sockar och slänger mig i snöhögen utanför (en bit bort), hänger du på då?

Och hon hängde på klart, för sen när de sa poängen så fick caroline af ugglas NÄST högst poäng av svenska folket. Och då tittade jag på den som hade mest poäng, och då var de Marlena Ernman, och jag bara: Säg att det är nr 11, säg att det är nr 11, säg att det är nr 11! Men var inte säker att poängen skulle gå över. Så när de sa att hon fick högsta poängen av svenska folket så skrek jag rakt ut, och blev tyst, och kollade om poängen gick över, och de gjorde de, då skrek jag verkligen rakt ut! Började nästan gråta, sen kutade jag och min kompis rakt ut till snöhögen!


Men jag lovar, sådan dramatisk kväll blir de inte här denna gång ;) Haha xD


Puss på er igen <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards