This is my life

Alla inlägg under mars 2010

Av Sarah Olsson - 12 mars 2010 16:55

Ja, vi skulle bara fram och titta om huvvajern hade kommit, men de hade den inte. Och det var inte på Tk:s vi var heller, utan på volvo.

När pappa är i affären där så ringde telefon. Då undrade hans boss om han ville åka till stan med en bil, och de gjorde han.

Så de blev en runda dit, och ännu mer nickande med huvudet på väg hem. Suck. Men inatt har jag bestämt att jag ska sova, och jag ska sova ut!


Nu är jag jätteseg i skallen, men jag ska klara mig till ikväll, så är de bara :)

Och pappa ska lägga sig nu och vila, gud va tråkigt jag kommer få då x)


Ajja, men vi hörs senare, lär nog bli fler inlägg.


Puss på er <3

Av Sarah Olsson - 12 mars 2010 10:56

Nu så är jag hemma, men inte så jättelänge till, lät som vi skulle hämta något till dannes bil, en huvvajer tydligen, den hade kommit in på Tk:s bildelar idag :)


Jag höll mig vaken ända fram och tillbaka första svängen, till ramsjö, men sen så slocknade jag. Var som att trycka på en knapp så sov jag    Helt mysko, blev helt brydd när jag vaknade, att jag kunde somna så tvärt.

Sov på vägen upp oxå.

Trött var jag. Men inte när vi skulle in på posten och se hur de gick, då piggnade jag till, och jag kommer nog hålla mig vaken tills jag ska sova ikväll *hoppas jag!*


Kanske blir en tur ner till ljunga idag då, om inte danne jobbar, men jag vet inte om han är ledig, tror de, han var ledig igår i alla fall.


Aa, men jag hör av mig senare idag. Troligen. Ska dra iväg och hämta den, om den har kommit.


Puss på er! <3



 

Av Sarah Olsson - 12 mars 2010 02:57

Dumma jag, såg ju att jag hade kalender i bloggen! Blond i själen vettu   

Av Sarah Olsson - 12 mars 2010 02:49

OMG, jag hittade en bild nu, en gammal :D Typ två år gammal, och jag höll på garva ihjäl xD


Det är när jag ska pussa en kamel xD Hahaha xD


 


Ursäkta att de kommit upp så mycket bilder nu, men har känt för de så, bättre än inget eller ;D ?


Ajja, nu ska jag klä på mig, pappa har vaknat. Så ska pappa och jag snart dra till hallsta och hämta lastbilen, åka till ånge och hä på släpet som han ska ha med, och åka ner till ramsjö! :D



Undra om jag ska pröva mobilblogga någon gång? Se om de är något bra?   


Hörs! <3

?

Av Sarah Olsson - 12 mars 2010 02:08

Såg att en del hade kalender i sin blogg. Hur får man de? Skulle nämnligen vilja ha de :) Någon som kan hjälpa? :)


Nu är de bara typ tjugo minuter kvar tills pappas alarm kommer ringa :)



Hittade en gammal bild på mig och jossan när vi blev bjudna på pizza i ljungaverk :)

Jag, jossan, catta och emelie :) Men det är jag och jossan på bilden <3


                               

Saknar gamla tider <3

Av Sarah Olsson - 12 mars 2010 01:43

Jag har börjat sakna mitt blonda hår igen :O Haha xD


Vad tycker ni passar bäst?        Blont      eller       Brunt?


                             


Skriv gärna vad ni tycker! :D






 

Kan även tillägga att jag hade lite blondare hår än den där första bilden. Lite ljusare :)


Av Sarah Olsson - 12 mars 2010 00:28

I alla fall en del nätter när man inte kan sova, men när man måste de. Man bara ligger och stirrar upp i taket och undrar när man ens ska känna sig trött..

Tänkte följa med pappa på jobbet, och han kliver upp vid tre, och ja, de är två och en halv timme kvar till de, så jag blir vaken tills dess..

Detta är jag så less på så jag bara kan skrika rakt ut! GAH!


Tänkte att jag skulle va social med pappa, och ha sovit några timmar så jag slapp somna i lastbilen, för att inte vara osocial med pappa.

Men de sprack ju, för jag lär ju säkert vakna, om jag inte pimplar i mig en massa kaffe. Men lär ju somna ändå, för ibland blir jag inte ens pigg av kaffe :S


Ajja.


Jag hatar nätter, jag kan aldrig sova, inte hemma i alla fall. Jag är orolig över varenda lilla ljud som kommer från saker. SUCK! Och jag är less på de, för knakar nåt eller nå, så måste jag kolla vad de är. Jag vet att jag är knäpp, men jag kan inte sluta med de, har försökt, för då ligger jag bara i sängen och vrider och vänder på mig, tills jag ändå beslutar för att gå upp och checka läget.


Haha, de här är mysko. Nu börjar jag känna mig trött när jag beslutat att jag ska sitta vid datorn tills pappa vaknar :O

Jag hatar mig själv en del gånger! GAH   


  <--- Så känner jag mig nu, för att jag jämt har problem med att sova :(


Nä, ska inte skriva mycket längre inlägg. Ska väl surfa på värdelösa sidor tills pappa vaknar, eller så kommer de väl ett till inlägg om nå ointressant ;p


Ha de bra, och SOV GOTT, som inte jag kan göra x)

Puss på er! <3

Av Sarah Olsson - 11 mars 2010 17:12

Äntligen startade bilen!

Vet ni hur förvånad jag blev när bilen startade då brorsan prövade att starta.

Jag ba: NÄ MEN!?! :D

Så de är bra att den äntligen funkar, så man kan ta sig någonstans, nog att jag har ben, men när man ville bort lite längre sträckor, t.ex hit hos brorsan :)


Idag vet jag inte vad som händer, eller ikväll menar jag ;) Kanske stannar kvar en dag till, eller så följer jag med pappa hem, och följer med han på jobbet ;p

Får se.


Men vi hörs, puss på er! <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards