This is my life

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Sarah Olsson - 2 april 2010 12:54

Idag sov jag till tolv, så sköönt!   Fick äntligen sova ut =)


Idag ska jag till catharina, eller ja catta, som hon kallas.

Ska väl vara där hela dagen tror jag xD


Har faktiskt inga andra planer idag :O Inte än i alla fall. Vill till brorsan någon dag i helgen. Men de får vi se hur de blir med de :)


Ha de så bra idag då :) Puss på er <3

Av Sarah Olsson - 2 april 2010 00:26

Haha, du skulle sett min min när jag loggade in här på bloggplatsen.se x)

Och när jag kollade hur många som besökt min blogg.

Vanligtvis brukar de vara 6-8 stycken som kollar min blogg.

Men igår (1 april) var de 28 stycken! :O Jag ba: Vaaa? O.o


Haha, sen så kom jag på, att de var säkert för att jag skrivit ett inlägg om min kära mamma <333


Idag har jag varit och fixat den 2 grejen av 4 (blir de nu). :D

Sen så åkte jag till graven och tände ljus.

Åkte sedan till min kompis catta, och var där i stort sett hela dagen, spelade Wii :D

Vid sju på kvällen gick jag till Ulliz <3

Vi drack Öl/Cider på Thai resturangen nedanför henne, och bara surrade.

Gick sen hem till henne, och lyssnade på musik och skrev lite med folk.

Gick sedan hem, surrandes med pappa efter vägen.


Ihelgen ska jag vara med catta hela helgen :)


Ajja, men ska nog snart dra mig mot bädden och sova. Börjar känna mig trött xD


Så godnatt på er gott folk, och puss på er <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards