This is my life

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Sarah Olsson - 16 april 2010 21:46

Hejsan bloggen! :D


Idag har varit en bra dag tycker jag!

När jag vaknade kom pappa in med en lapp från försäkringskassan, och där stod de att mina pengar hade kommit in, så då sa pappa, idag blir de Shish Kebab! (matställe)


Klädde på oss, for och åt.

Sen åkte jag och hämtade ut min baddräkt, något lycklig jag var! :D


Senare på dagen så sa jag till pappa att jag ville ha en sommar jacka, så då åkte vi in på Jiges och kollade. Och de hade en jacka, en sån som jag ville ha dessutom :) Alltså materialet.

Så nu är man fattigare, men så mycket lyckligare! :D


Bild på baddräkten och jackan kommer senare! :)


Imorgon blir de att åka till ljunga då Tony fyller år :)


Sen har jag inte nå mycket mer planer, möta upp catta på söndag, om hon kommer då.


Vad ska ni göra i helgen?

Puss på er <3

Av Sarah Olsson - 16 april 2010 01:00

Sverige täcks ju av en massa askrök, all lufttrafik är avstängd, pga att flygmotorerna kan ta skada.


Hoppas de försvinner snart, så allt blir som vanligt. Stackars de på Island.


Ja, idag blev de att städa lite här hemma. Var lite ironisk först, över att de såg ut som en svinstia, så sen började båda städa.

Åkte på ica och handlade mat, och sen när vi kommer ut ringer pappas chef och frågar om vi kunde hämta en lastbil, så då åkte vi iväg till sundsvall :)

Kom hem vid typ tio i sju.
Träffade brorsan lite grann, surrade rätt mycket om de här utbrottet i Island, om de var askaröken man såg på himlen.


Ajja, sen så har de väl inte hänt så mycket.

Ska ner till Ljunga i helgen skulle jag tro, känns som så i alla fall, vi skulle få låna en bil så vi tar oss ner i så fall.

Våran bil håller på säger upp sig totalt. Topplockspackningen har gått på bilen och den kokar titt som tätt. SUCK för våran bil..


Vad har ni gjort idag då?


Puss på er <3


   Min älskade kisse <3


Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards