This is my life

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Sarah Olsson - 14 april 2010 22:12

Jag ser att de är 5 stycken som kollar min blogg. Vilka är ni?

Ni kanske inte är samma personer som tittar varje dag, för nu i en vecka så har de varit 5 stycken.


Så jag undrar, vilka är ni?

Skriv lite om er själv.

Om ni är kille eller tjej, hur gammal ni är och vart ni bor?

Skulle bara va kul, och få bekräftelse att någon läser min blogg :)


Ciao! :)

Av Sarah Olsson - 14 april 2010 21:43

Asså haha, skrattar fortfarande när jag tänker på min dröm.

Antar att jag spelat och kollat på för mycket Metroid tror jag! haha! xD


Jo, asså, de var så här.

Jag, pappa och en till kille var fast i en lastbil, i skåpet. Dörrarna stod öppna, så vi kunde hoppa ut om vi ville. Enda nackdelen var att det var en galen traktor utanför, för den körde fram och tillbaka och attackerade en snöhög (ingen som satt i den) xD

Traktorn var då en boss.

Jag hörde musiken från en boss på Metroid spelet, och den gick runt runt i huvudet hela tiden. Jag var livrädd. Och skrek och hade mig.
De tog väl några minuter, sen så stannade den, osså stod de en text mitt i luften. Typ en massa blablabla, sen stod de "tryck A". VI gjorde de, och då vaknade jag.


Gissa om jag blev rädd, men skrattade när jag vaknade? Haha, en sjuk dröm!

Jag är väl inte normal, men men xD

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards