This is my life

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Sarah Olsson - 22 april 2010 21:42

Haha, bara fler och fler :)

Men idag var de runt 40 besökare :) De är oxå bra! :)


Imorse så följde jag med pappa på jobbet,  var vaken hela första svängen, sen när vi åkte ner igen höll jag på slockna, och på vägen upp igen så slocknade jag till..

Trött som ett as har jag varit idag :(

Trodde jag skulle somna på shish idag :O Allvarligt, fick jag så hade jag somnat på två minuter. De var som jag sprungit in i en vägg, *PANG*.


Imorgon blir de nog inte så mycket, träffa en kompis :) Sen kanske på fest på kvällen, men har inte bestämt mig än. Får göra de imorgon, så jag får se om jag känner mig bra imorgon.


Idag var jag även på informationsträff på arbetsförmedlingen. De gick bra, ska börja med praktik på måndag. Ska hålla på med Park/Anläggning här i ånge :)

Så jag hämtade även ut lite kläder och skor tills på måndag. Men jacka får jag hämta då, de fanns ingen inne idag för mig :( xD


Ajja, så har min dag varit.


Hostan har inte gett med sig ännu. Om den bara kunde försvinna, vad glad jag skulle bli.. Men nää.. Funderar nästan på att gå till läkaren snart om de inte blir bättre :(


Men ja, jag tänkte gå och lägga mig, så godnatt på er <3

Puss <33

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards