This is my life

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Sarah Olsson - 3 april 2010 23:34

Ja, min dag har varit bra faktiskt :)


Jag och min kompis var ute och gick efter jag skrev förra inlägget.

Vi gick ner på station, och då satt de en kille där inne. Tänkte bara: Jahapp..

Sen så stannar catta och tittar på han, och jag tänkte, va f*n! Så jag börjar titta på catta och sen på han, och catta säger: Vad gör du här?

Han svarade, och sen titta han på mig, och sa: Det är jag, fredrik.

Och då ramlade poletten ner, de var ju jossan ex boyfriend.

Så jag bara: SERIÖST? :O

F*n vad han har förändrats, klippt håret, sparat ut lite stubb.

Han är ju mycket snyggare nu :D

Så de var väl de bästa som hände under dagen, att man inte kände igen han alls. :O


Sen så åkte vi till brorsan.

Där hjälpte vi till att fixa bort lite vatten på gården, de är ju hur mycket som helst nu när de är vår. Men de är så skönt så :D

Höll på med de ett bra tag där, sen gick vi in och värmde oss.


Sen åkte jag och pappa hem, osså tog vi en Gourmetrulle på Shish, för vi orkade inte laga nån mat xD


Sen efter de har jag tittat lite på grey's anatomy, äntligen har jag kommit ikapp hela :D


Så ja, så har min dag sett ut. Hur har eran dag sett ut?


Puss på er <3

Av Sarah Olsson - 3 april 2010 14:10

Ja, idag är de 3:e april.


Jag har varit hos catta sen igår, sov över här.

Sov i jossans säng *älskar den sängen*, hon är inte hemma på några dagar, är med killen sin :)


Vi har spelat Wii ett bra tag idag, och igår spelade vi oxå. Bowlingturnering på natten, och jag vann båda gångerna   


Ja, så att ja.

Jag är här tills jag åker hem, vet inte när jag åker/går hem. Idag, kanske imorgon. De får vi se!


Ha de bra allihopa, så hörs vi! Puss på er <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards