This is my life

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Sarah Olsson - 9 april 2010 12:44

Kan inte fatta att klockan bara är kvart i ett, känns som den är typ 5 på eftermiddagen.

Men de kanske är för att jag inte har sovit nåt inatt, säkert därför.


Efter jag skrev förra inlägget, klädde jag på mig och mötte upp pappa så han fick plocka upp mig, jag orkade inte vara hemma.

Så jag har varit med pappa sen dess. Och jag har varit vaken hela dagen, faktiskt inte sovit. Och kommer inte göra de förran de är kväll.


Vi var i hallsta ett tag innan vi for hem oxå, en bil som pappa ska ha på måndag hade inte värme i bilen, så vi checkade upp de, och då var de slut på vatten. Så vi får hoppas han funkar som han ska. Vi hämtade den igår ju från servicen xD


Ja, undra vad man ska hitta på idag då? Känns som de inte finns nå att göra xD

Men de kommer nog upp.


Vad ska ni göra idag?

Puss på er <3

Av Sarah Olsson - 9 april 2010 04:34

Åh, va less jag blir när jag aldrig kan sova.

Den här natten har de blivit kanske en halvtimme, en timmes sovning. Nånting där emellan, för jag vaknade när pappas alarm gick igång. Sen efter de kunde jag inte sova :(


Så när jag får pengar ska jag på apoteket och kolla om de finns något som gör att man sover bättre. För nu är jag fan less på att ligga vaken hela jävla nätterna..   


När pappa ringer så ska jag traska till BP kurvan, där han ska plocka upp mig, orkar inte sitta hemma här hela tiden och ögla framför datorn..

Sånt kan man göra när man är vaken, på DAGEN, och inte på natten, när man ska sova..


Ååh, fan va less jag blir!!

Någon som har tips på att kunna sova bättre?


Godnatt på er som ännu är vaken, eller väldigt tidig godmorgon.


P.s Min rethosta har gått över i riktig hosta, slemhosta typ :(

Ännu bättre!!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards