This is my life

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Sarah Olsson - 21 april 2010 20:36

Haha, herregud! Så mycket har jag aldrig haft xD

Men det är säkert för bloggtrafik.nu =)


Inatt vid fyra, halv fem i morse så kom vi tillbaka från Avesta.

Eller ja, de var till och med Fagersta vi åkte till. Mötte upp en kille som skulle ha bilen i avesta och sen följde vi efter han till Fagersta så vi kom till nån husvagn som vi kunde ligga och sova i så länge.


Hade rethosta i stort sett hela dagen igår, fan va less jag var på den!


Men den avtog när vi åkte hem. Åkte runt tio på kvällen, och sen efter nån/några timmar så la jag mig i sängen som finns i lastbilen. Tre timmar innan vi var hemma så sa pappa att jag var tyst, hostade inte nå mycket. Så antar att hostan blivit bättre :D


Åååååh, Theracough är så jävla äcklig xD haha USCH! Tog precis en kur av de, och usch säger jag bara. Inge god. Men hoppas den hjälper!


Ajja, ska snart sova tror jag. Inte säker. Kanske. :)

Ha de så bra allihopa :D Puss på er <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards