This is my life

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Sarah Olsson - 1 april 2010 23:29

7 år sen du dog idag mamma <3


Du är alltid saknad av oss, alla dina barn, syskon. Vi kommer aldrig sluta sakna dig. Du finns alltid i våra tankar.


Varje morgon när jag vaknar brukar jag titta på ditt foto som jag har i mitt rum, med nallebjörnar runt om, och tänka på dig. De går inte en dag utan att jag tänker på dig. En del dagar kan bli extrem för mig, då jag bara vill försvinna från denna orättvisa värld. Och bara få vara med dig.
Jag skulle göra vad som helst för att få vara med dig en enda dag.
Bara att få känna din värme mot mig, dina kramar.

Dina ord om att du älskar din dotter.

Dina pussar på min kind.


De svider så oerhört i mitt hjärta när jag inser att jag aldrig kan krama dig med, aldrig prata med dig mer, aldrig få se dig nå mer :(

Mitt hjärta grät så mycket när jag var på graven idag. Ville bara slänga mig ner på marken, och bara skrika. Men jag gjorde inte de.


Ååh, jag skulle göra vad som helst för att få träffa dig igen!   




Det kanske inte är en lång text. Men det är ord från hjärtat, rakt från hjärtat, som jag skrivit här. De svider i mitt hjärta. 

Tur att jag har min pappa kvar, mina underbara vänner! <3

Utan er skulle jag inte klara mig <333



 

Av Sarah Olsson - 1 april 2010 02:37

Ja, snart så. Hoppas jag väl. Så jag får sova en stund i bilen, men de känns dumt mot pappa, men varför följer jag då med, om jag bara somnar?

För att jag blir panikslagen om jag ska vara ensam hemma mitt i natten xD

Låter sjukt, men så är läget ^^


Mår lite bättre, men denna dag kommer vara sjukt jobbigt för mig. Tur att jag ska träffa tre vänner imorgon, Eva, Catta och Ulliz <3

Kanske får mig på bättre humör i alla fall! =)


Och där slår pappas alarm igång :D

Och han kliver upp, äntligen!


Fan vad hungrig jag blev då O.o

Kanske ska ta en macka eller nå, en sak är säker som ag ska ha med mig och det är vatteN! Jag har rethosta!   


Ajja, vi hörs.

Ska försöka skriva lite bättre inlägg imorgon om mamma <3

Puss på er, och godnatt! ;) <3


Av Sarah Olsson - 1 april 2010 00:08

För sju år sen så försvann du ur mitt liv mamma   

Världen är aldrig sig lik igen, visste inte vad jag skulle göra när jag fick höra beskedet..

Först trodde jag det var ett april skämt, men kom sedan på att att lura om att ens mamma är död är lite grovt att lura med, det var då jag kom på att det är sant.

Mina tårar kom inte förrän några minuter efter beskedet, hamnade i chocktillstånd. Stod bara och stirrade. På en enda fläck, den kommer jag ihåg än idag.

Alla underbara minnen med dig spolades förbi framför mina ögon.


Usch, nu börjar jag gråta också :( 

Orkar inte skriva nå mer just nu, för jobbigt. Tårarna bara rinner :'(


Jag älskar dig mamma, de kommer jag aldrig sluta göra. Du är den jag lever för, du är alltid i mina tankar <333


Älskar dig min alldeles underbara älskade mamma, ska och tända ljus på din grav imorgon. Får se hur jag klarar av de, alltid lika jobbigt att gå till graven :'(




 


Älskar dig förevigt min älskade mamma <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards