This is my life

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Sarah Olsson - 11 april 2010 23:28

Min älskade lilla gumma fyller 19 år idag! :D

Grattis på födelsedagen gumman!

Och Tomas fyller oxå år idag, grattis! ;) (min kompis)


Denna dag har de inte hänt nå mycket, bara slöat typ. Fixat lite i mitt rum, de ska bli bättre där inne, men orkade inte fixa de idag.

Sen installerade jag The Sims 2 igen, eftersom jag avinstallerade de förut, de blidde nå problem förra gången när jag skulle installera tillägsspel eller vad man ska kalla de. Så då tog jag bort de, men orkade inte installera om de förut, så jag glömde de :O

Så de har jag spelat ett bra tag idag, några timmar   


Sen så kollade jag på film nu ikväll, 50 first dates. Ååh, jag älskar den filmen, den är så mysig! <3


Så ja, vad har jag för planer nu? Typ bara sitta här och leka dum xD Eller kanske spela lite sims, eller så kan jag installera The Roller Coaster Tycoon :D De är oxå roligt!


Ajja, men vi hörs något! Puss på er allihopa!

Lämna gärna en kommentar! ;D


 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards