This is my life

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Sarah Olsson - 7 april 2010 23:38

Åh, va de känns som min blogg är lite tråkig :(

Men jag vet inte hur jag ska ändra den heller..?

Kan ju inte sånt heller xD


Massa koder och skit.. xD

Men kanske ska pröva? Men då lär väl bloggen se SKIT ut xD Haha! :D


Hittade en del bilder förut på mobilen som jag tänkte lägga in här då :)


 

Haha, ja hur länge lever man i Ånge? xD Fan va ja garvade när jag läste detta :D


 

Jag på festen, som var i början av mars :) Med tomas ölburk ;)



Sen så knäppte jag två kort på min underbara söta katt! :D


   


Och en egobild på mig ;)

 


Hade tankar på att färga de ännu rödare, för de såg så trist ut när jag var inomhus, och därför tog jag denna bild för att se hur de såg ut i solen, och de lyser ju väldigt starkt rött, så jag avstår ett tag i så fall att färga de igen :)


Puss på er <3

Av Sarah Olsson - 7 april 2010 12:25

2 av 4 saker fixade :D

Fan va glad jag blev då asså ;D

Hoppa runt i lägenheten, typ xD Trodde inte de skull gå igenom xD


Ajja, nog snackat om de. Jag har inte skrivit på några dagar känns de som, kanske dax då? ;)

Under helgen har jag varit med catta för de mesta, tänkte att cornelia skulle komma, men hon kände sig inte riktigt frisk att åka, eftersom hon var sjuk under veckan, förra asså.

Igår åkte catta oxå, till Stockholm och hälsa på en kille. Kommer ju sakna henne :( Men ska nog möta upp henne på söndag :D

Och så ska jag möta upp sötaste sandra idag på station, jag och jossan :D <333


Idag fick jag mitt nya bankomatkort oxå, de andra hade gått ut. :P


Ja, så vad man ska göra under dagen är en gåta ;)


Vad ska ni göra idag?

Puss på er <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards