This is my life

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Sarah Olsson - 18 april 2010 23:03

Ojojoj måste jag bara säga.


Jag blev medlem på bloggtrafik.nu =)

Jag tänkte att jag ger de ett försök så kanske man får fler läsare till min blogg :)

Inom ett nafs så var de 31 personer som tittat på den :O Haha!


Så den sidan funkar finemang! :D

Den ska jag fortsätta använda!



Den 1 maj blir de krogen, med de bästa!
Catta, Ewa och Cornelia, älskar er brudar! <3

Corroded ska spela då ;) <3


Kanske ska ta och försöka sova igen, känns som de inte är nån mening nu, men när annars ska jag försöka?

Kan inte vara vaken bara för att jag har hosta. På nåt sätt ska de lösa sig, även om man får halvsitta/ligga i sängen.

Cornelia tyckte jag borde sova.


Imorgon kanske de blir att åka lite buss :) Får se, är inte riktigt säker.


Godnatt på er alla i alla fall, jag skriver nog inte nå fler inlägg ikväll. Imorgon i så fall.


Puss på er <3




Älskar dem banden! <3



Av Sarah Olsson - 18 april 2010 19:54

Gör som mig, bli medlem på Bloggtrafik.nu!


Klicka på länken! :D


http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=SarahOlsson


Ha de bäst! ;) <3

Av Sarah Olsson - 18 april 2010 18:15

Jag tänkte berätta om hur man fixar bloggvärde på bloggplatsen.se =)


1. Gå in på www.bloggvarde.se

2. Skriv in din bloggadress i "Ange adressen till bloggen du vill värdera" och tryck sedan på beräkna.

3. Nu när du fått upp hur mycket din blogg är värd så bläddrar du ner på sidan, och då ser du att de finns olika symboler där de står hur mycket bloggen är värd.

4. Välj en utav symbolerna och kopiera koden som står till höger. Tryck antigen CTRL och "c" eller högerklicka och tryck på "kopiera".


Från och med nu så vet jag bara hur man gör på www.bloggplatsen.se.


5. Logga in på bloggen.

6. Gå in på fliken "Inställningar" och sedan på "Menyavdelningar".

7. Klicka på "Skapa avdelning" och välj "Text och HTML-kod" på "Typ av avdelning".

8. Klistra in koden (antigen CTRL och "v" eller högerklicka och tryck på Klistra in) på "Innehåll" och skriv "Bloggvärde" på Namn.

Tryck sedan på Skapa avdelning.


Där har du bloggvärdet!   


Om du vill byta plats på den så går du in på "Menyavdelningar" och Ändra placeringar. Sen tar du tag i "Bloggvärde" och drar upp den dit de passar dich och din blogg, och sen "Spara ändringar".


Kommentera gärna om de funka för er =)

För detta var de sätt jag hade in de i alla fall!

Lycka till! ;)

Av Sarah Olsson - 18 april 2010 12:47


Och man har inget att göra xD


Inattt blev jag tokig!

Jag har ju hosta som sagt, och inatt vid fyra så vaknade jag av att jag var tvungen att gå på toa. Sen när jag kommer tillbaka och ska försöka somna om så sätter jag igång att hosta. Och då var de verkligen rethosta denna natt.

En HEL timme låg jag och hostade. Sen gav jag upp.

Då klev jag upp och gick till köket och satte mig, och då slutade jag att hosta. Så då tänkte jag, om jag försöker sitta och sova så kanske de slutar.

Jag gick in i mitt rum och prövade, och jag hostade inte lika mycket. Enda nackdelen var att jag gled längre och längre ner ju längre jag satt.

Så jag försökte hitta en skön ställning och sova i, och då vart de halvliggandes. Sen slocknade jag igen. SKÖNT!


Anyway, jag skulle ju ladda upp bilder på min jacka och min baddräkt, och här är dem! =)

Puss på er! :* <3


Min baddräkt och jag   

 


Och min nya fina jacka   

 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards