This is my life

Alla inlägg under februari 2010

Av Sarah Olsson - 19 februari 2010 09:08

Hemma igen, och tänkte ta och sova efter bloggandet här. Är så hiskeligt trött..

Somnade inte förran på vägen hem första rundan. På vägen dit var jag vaken i stort sett hela tiden, men jag var trött!

Sov hela tiden när pappa bytte skåp och vagn, märkte inte att vi ens var i Ånge, tycker jag borde gjort de, men tydligen inte. Enda jag minns innan vi klev ur i Ramsjö var att vi åkte förbi skog, vaknade till och tittade, och slocknade om igen, och att jag blev omskakad i Ramsjö av bilen, pappa väckte och sa att vi var i Ramsjö igen, slocknade sedan när vi for hem, och efter de har jag skitont i nacken :/ Men men, de går nog över. Får hoppas de.


Jadu, så just nu har jag inte mycket intressant att berätta.

Jo, att jag kanske ska ner till brorsan senare idag :)


Puss på er! <3

Av Sarah Olsson - 19 februari 2010 02:41

Ja, nu så har pappa vaknat, så jag ska ta och byta om till kläder att åka i, kan inte åka i pyjamas ;)


Den här timmen tog inte så lång tid som jag trodde den skulle göra, men man har väl hittat ett och annat att hålla på med på internet så inte konstigt ;)


Ont i huvudet börjar jag få oxå, får nog ta någon alvedon innan vi far. Men jag ska ta och fixa mig, så vi hörs! Bloggar när jag kommer hem, runt nio skulle jag tro :)


Puss på er! <3

Av Sarah Olsson - 19 februari 2010 01:05

Ja, hejsan!

Nu har jag skaffat en blogg som alla kan läsa, kommer handla om mig, mina känslor om saker, hur jag har de i mitt liv och sånt.

Skulle va kul om ni ville läsa, och kommentera lite, så jag vet att ni finns :)


Just nu så väntar jag på att pappa ska vakna för jobbet, men de är över en timme kvar, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess..

Känner inte för att sova alls, så de blir att vara vaken inatt, eller i alla fall tills jag somnar, och de lär bli i lastbilen, för jag har tänkt att följa med honom.


Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så här i första inlägget, men de lär ju bli bättre uppdateringar om allt senare.


Så vi hörs imorgon, puss på er! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards