This is my life

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Sarah Olsson - 24 februari 2010 02:48

Igår så fick jag låna Grey's anatomy 4 av min kompis *yeey* Älskar den serien   

Men i alla fall, började kolla vid halv tio typ, och har kollat tills nu, för snart ska jag väcka pappa för han fick köra i stället för han som egentligen ska köra, de va krångel med lastbilarna. Så jag tänkte följa med :D Eftersom jag ändp är vaken, så varför skulle jag inte kunna följa med?


Åååh, jag vill tatuera mig igen! Men vet inte riktigt vad, något fint för mamma och pappa tror jag, men då vet jag inte riktigt vad, om jag ska ta något foto på dem (antagligen bröllopsfotot deras) , eller något som symboliserar dem. Vad tycker ni?


Ajja, ska klä på mig, tvätta ansiktet i kallvatten och väcka pappa :D

Hörs sen! ;) Puss på er! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards