This is my life

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Sarah Olsson - 21 februari 2010 23:15

Ska snart försöka sova, men tänkte skriva om dagen lite snabbt, inte för att de hänt nå speciellt idag, men kul att berätta ändå x)


Somnade halv åtta i morse, så himla skönt, vaknade sen tjugo över tolv av att grannen ville ha skjuts till ett ställe långt långt bort härifrån (typ).

Sen fick jag pallra mig upp, för då fick jag sms av svägerskan min, och hon frågade om vi hade lite tvättmedel att undvara dem, så då åkte vi ner dit. Och där blev vi hela dagen i stort sett   


Fixade över alla saker från min samsung, de tog sin tid, men tom blev den.


Sen så kom vi på att vi skulle cama med karin, plus ringa henne över msn :) Så då hade vi väldigt roligt åt de :) De kan jag lova, mycket garv blev de!


Sen så när vi åkte hem så lämnade jag över telefon till min kompis, hon som skulle köpa den, och jag tror hon blev lite nöjd ;) Glad i alla fall, såg så ut   

Sen berättade hon även att jag var välkommen på fest, och de vill vi ju gärna gå på ;) Så de ska jag på :)


Sen när jag kom hem så har jag inte gjort så mkt, glott lite på tv, och lite på Grey's Anatomy. Annars inte mkt mer.


Åååh, nu sträckte jag på mig och fick en stark känsla i kroppen av att jag är trött. Så jag borde gå och lägga mig, då jag nog kan somna, än att vänta och inte kunna somna sen. Så jag tar gärna chansen nu när man kan somna.


Så godnatt på er gott folk, hoppas ni sover lika gott som jag planerar att göra ;)


Puss på er! <3

Av Sarah Olsson - 21 februari 2010 18:15

Som sagt, vi har suttit och camat med karin och vi har haft skitkul :D

Hon har varken cam eller mic ikopplad, men jag har cam och mick, så jag pratar med henne så svarar hon på msn.

Och det har enbart bestått av flummigheter! :D Haha x)


Så snart blir de varma mackor, gott! :)


Vet inte riktigt när vi åker hem, men vi har ingen tid att passa så de kan bli när som helst :)


Och jo, de blev ett kort inlägg men de kommer bättre snart :)


Puss på er! <3

Av Sarah Olsson - 21 februari 2010 14:47

Nu sitter jag hos min svägerska och kollar på när hon och hennes barn lägger pärlor på en pärlbricka, så fint de blir :)

Ska fixa över alla bilder och låtar från min Samsung Gt-s5230, ska nämnligen sälja den till en kompis :) 

 


Så sen när jag får pengar så ska jag köpa en ny, en Sony Ericsson Jalou :) 


Så jag bara längtar tills jag får pengar ;D


Puss på er! <3 

Av Sarah Olsson - 21 februari 2010 06:11

Klockan är nu tio över sex på morgonen och jag har inte lagt mig ännu. Suck..


Ont i huvudet har jag oxå, men har tagit två alvedon för de. De går inte så bra att sova med huvudvärk.

Funderar allvarligt på att bara lägga mig ner i sängen nu, och inte tänka på ett skit. Och se om de funkar, som de gjorde en natt. Men jag tvivlar att de ska funka igen, men vem vet :)


Så godnatt på er som inte lagt er ännu, och godmorgon era morgonpigga människor :)


Puss på er! <3

Av Sarah Olsson - 21 februari 2010 05:05

Klockan är fem över fem och jag har inte lagt mig ännu, vem försöker jag lura? Mig själv antagligen.. x)


Men jag har inte fått den där feelingen där jag ska släppa datorn och bara mysa bland kuddarna ännu. Brukar nämligen ha problem att sova en del nätter, för då vill jag inte ens försöka att sova, då jag är alldeles för orolig.

Och varför jag är orolig, de vet jag inte själv, de är väl nog att något skulle hända under natten. Inte vet jag, men brukar va orolig och rädd. Lägger märke till varenda ljud när jag släckt ner och ska sova. Hör jag ett litet ljud, som ett knäpp i någonting så måste jag upp och kolla vad de är.


Men sen sa en kompis att jag inte skulle tänka på de där, och att de då var mitt eget fel att jag inte kunde sova om jag höll på så, och då tänkte jag nästa natt att "Nu ska jag inte tänka på nåt sånt där, utan bara försöka sova", och jag somnade rätt snart då. Lite underligt, men de funkade.


Men då har jag tvekat att försöka göra så andra nätter, för att bli rädd igen   


Så nu funderar jag på, om jag ska vara vaken hela dagen ut (men de lär jag nog inte klara), eller om jag ska försöka sova lite så jag orkar imorgon. Helst vill jag vara vaken, men de tror jag ändå blir lönlöst snart :(


Så jaa, jag får se hur jag gör. Mitt huvud vill en sak (vara vaken) och min kropp en annan (sooova) , jag står inför ett mindre dilemma xD


Men godnatt på ni som kan sova i alla fall, eller godmorgon, för er som är morgonpigg ;)


Puss på er! <3

Av Sarah Olsson - 21 februari 2010 02:52

Dags för att försöka sova känner jag, börjar bli trött.

Men jag börjar lessna på att jag blir trött så långt in på natten, varför kan jag inte bli trött innan tolv i alla fall?    

Ajja, imorgon får vi se vad som händer, funderar på att ta upp min stora spegel, så jag har en spegel inne på mitt rum i alla fall, än för på toa. Sen ska jag nog sätta upp lite tavlor på väggarna oxå   


Kollade på OS förut, och då fick vi två medaljer till, bra grabbar! Hellner och Olsson  


Hade en jättemysig kväll hos catta :) jätte mysigt måste jag säga, och rolig var den, för catta fick ett skrattanfall för nåt vi tittade på youtube :)


Men jag ska ta och försöka sova nu, så godnatt på er gott folk! Hörs imorgon ;)

Pöss på er! <3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards