This is my life

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Sarah Olsson - 20 februari 2010 23:56

Hejsan alla glada!

Jag tyckte melodifestivalen var bra ikväll, bra bidrag, tror de bara var två jag inte gillade, sen var resten bra :)

Min favorit gick vidare till finalen, Darin haha :) Men han var faktiskt skitbra ikväll!

Längtar tills finalen är, får se vem som vinner då :) Bara läängtar! :)


I alla fall, trodde inte Ånge kunde va så dött på en lördagkväll, fem i elva.

Träffade på 7 st personer, och två bilar, i en kommun över 10000 invånare. Fast alla var väl på någon fest eller något, de är ju lördag x)


Det var väldigt kallt när jag gick hem, så jag tror de gick fortare för mig hem än vad de brukar göra för mig, jag sprang en bit oxå, den sista biten. Och sen var de så skönt när jag klev över tröskeln in i hemmet, så skönt! :)

Så just nu ligger man och myser så gott under täcket, varmt och skönt!


Skönt att Sverige tog guld och brons i nåt med skidor :) Hellner och Olsson :)


Vi hörs nog ett inlägg innan jag lägger mig, om jag har något vettigt att säga x)


Pöss på er! <3

Av Sarah Olsson - 20 februari 2010 13:01

God morgon alla underbara!

Inatt sov jag som en stock, när jag väl somnade. Typ halv fyra nånting.

Vaknade av att jag inte kunde andas typ, började hosta som ett as. Och fick ingen luft :P Men efter jag hade hostat ett litet tag så var allt lugnt :)


Mina planer idag är att äta någonting gott, funderar på en sallad från knutstation, såååå himla goda!

Sen så ska jag nog städa upp lite grann här hemma, och duscha :)

På kvällen kilar jag iväg till Catta och ska kolla melodifestivalen med henne, så jag köpter väl något gott med dit :)

Sen ska jag väl traska hemåt antar jag, hoppas de inte är så jävla kallt då.. De skulle komma sån där jävla vinterkyla igen :(


Så ja, de var mina planer för idag.


Sen insåg jag även att min blogg skulle bli extremt tråkig om jag inte lägger in lite bilder då och då, så ska börja med de :)

Pöss på er! <3



  I love you Catharina Åhrberg!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards