This is my life

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Sarah Olsson - 25 februari 2010 23:44

De känns som de är evigheter sen jag uppdaterade, men så fasligt länge sen är de inte x) 

Det är bara att jag inte orkat suttit vid datorn, men nu tänkte jag sitta till klockan kvart i tre, om jag inte slocknar innan. Men de tror jag inte.


Idag skulle jag hämtat min telefon, men den hade inte kommit tydligen   

Så den skulle komma imorgon, eller nästa vecka, han skulle ringa mig när den hade kommit :)


Så inatt blir de väl att följa med pappa på jobbet :) Bara tre timmar kvar nu, vad ska man göra under tiden?

Förslag?


Idag var jag skittrött, sov bara 4 timmar förra natten, somnade vid sex tror jag, kollade på Grey's anatomy 4 :)

Träffade Jessica sen, åt på Ånge grillen, faktiskt god mat där.

Gick runt med henne i affärer, sen så åkte hon hem med bussen och jag gick på arbetsförmedlingen. Skulle på möte där.

Sen så hämtade pappa mig, och jag blev skiittrött. Så jag sov mellan halv fem och nio typ, sen kollade jag färdigt på grey's anatomy, hade bara två avsnitt kvar att titta. Så nu vill jag ha säsong 5, nunununu! :D


Hoppas min telefon kommer imorgon, men de lär den inte göra *med min tur*

Så man får väl vänta tills nästa vecka innan den kommer.


Ha de bra allihopa, så hörs vi! Kanske skriver ett till inlägg innan jag åker :P


Puss på er! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards