This is my life

Alla inlägg under juli 2010

Av Sarah Olsson - 8 juli 2010 16:25

Men jag antar att de är för att jag jobbar, så jag orkar inte sitta vid datorn varje kväll.

Så jag skriver när jag orkar.

Idag har vi bara målat, målat och målat. En husvägg. Röd.

Så inatt kommer jag drömma om rödfärg xD


Vad har ni gjort då?


Ajja, ska strax fram på byn, ska lämna igen en film som jag kollade på igår.

"All about Steve" - Rätt så bra, men inte dunderbra för mig :P


Ciao!   

Av Sarah Olsson - 3 juli 2010 10:42

Jag var på begravning igår för min moster.

Vilken jobbig dag, men de gick.

Kom dit vid halv elva, åkte lite tidigare, ifall vi inte skulle hitta, men de var ju busenkelt.


Stod utanför och väntade, och då kom prästen och sa hej och pratade lite, sen kom "goda mannen" åt birgitta, min moster alltså. Och hälsade och pratade. Sen kom anställda som jobbade med henne.

Till slut var vi samlade allihopa, så då gick vi in.

En vit kista, med fina blommor på sidorna, och er rosa fin bukett av rosor låg på kistan. 

Vi fick även en handros att lägga på kistan sen oxå.

De tog inte länge innan jag började gråta, så birgitta (den gode mannen åt moster min) gav mig näsduk så jag kunde torka tårarna.


Så jag grät igenom hela begravningen i stort sett, de sjöng "Det gåtfulla folket", så fint.


Hela dagen i Tuna var hur fin som helst, strålande solsken, moster älskade solen.

Fika sen efter begravningen, sen fick vi åka hem.

Grät en stund efter de oxå.


Bilder på blommorna kommer sen. Orkar inte fixa de nu.


Men dagen var hur fin som helst.

Älskar dig moster, du finns alltid i mina tankar <3333333

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards