This is my life

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Sarah Olsson - 12 juli 2010 21:47

Det har varit en underbar dag idag.


Förutom när jag vaknade i morse, men de var för att jag drömde en "mardröm" eller vad man ska kalla de. De sprang en stor fet dinosarie här i Ånge, och de va rena kaoset på alla, till och med mig. Jag och två kompisar gömde oss bakom träd och buskar.

Men till slut ordnade sig allting, och jag vaknade och insåg att allt bara var en dröm! xD


Idag gick vi gamla vanliga soprundan. Kom tillbaka, och gjorde inte så mycket innan lunch, sen tog vi lunch och kom tillbaka vid tolv.

Sen fick vi måla inne i ishallen, röda streck. Så de tog sin lilla tid, eftersom man skulle va noggrann, eller de va bara jag som sa de, men i alla fall. :D

När våran "vikarie-chef" sa vad vi skulle göra så började jag ställa mig och dansa lite smått och mima till låten som spelades på radion där i högtalaren i ishallen, och en anställd där ställde sig och kollade på mig, precis som, va gör du?? :O


Haha, så de har varit en skön dag! :)


Var och badade med Jossan senare på dagen, så nu sitter jag framför datorn, kom väl hem för en halvtimme sen.


Och då fick jag höra att min katt hade rymt ut :P Hon hade hoppat ut genom fönstret, och min katt är innekatt.

Haha ja, en skön dag måste jag säga :)

Både jag och min kollega var underbart glada idag :D


I alla fall, ska strax sova :D

Nu ska jag bara längta tills min tröja kommer och Takida den 6:e Augusti :D :D :D


Natti natti på er nu! ;) <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards