This is my life

Alla inlägg under juni 2010

Av Sarah Olsson - 13 juni 2010 11:48

Har jag berättat att jag beställt en biljett till Takida den 6:e augusti? :D


Jo, de har jag, och jag längtar såååå mycket!

Blir att gå med Zoofie :D


www.zoofie.devote.se


Drömde om henne inatt oxå förresten.

Takida spelade här i Ånge, på ishallen, så vi var där och kollade :D

Efter konserten så ropar Robert från Takida på Zoofie, och börjar prata med henne, tyckte de var hur coolt som helst xD

Sen så började vi gå iväg hemåt, och efter en stund så halkar jag till på en hal fläck (de var vinter i drömmen), och sen halkar jag till ännu en gång, och ramlar över tre soptunnor, och rakt ner i snöhögen.

När jag rest upp mig så ser jag att de serverade korv med bröd där xD


Helt knäppt, men så var min dröm, tills telefon ringde här hemma så jag vaknade :(


Ajja, längtar till den 6:e i alla fall ;D <3

Av Sarah Olsson - 13 juni 2010 11:03

Och om jag väljer att ta svart telefon, så kan jag beställa den redan idag :D

Men de är de jag inte är 100 procent säker på xD


Men jaja, får se vad de blir ;)



 

Av Sarah Olsson - 12 juni 2010 22:50

Jag har som sagt börjat sakna min touchtelefon, och har tänkt att köpa en ny :D


Men nu vet jag inte vilken färg jag ska ha! :O

Om jag ska ha en vit LG KU990i, eller en svart? :O


Sugen på svart, men även vit oxå!


Kommer bilder här.



 






Hjälp mig! Snälla! <3 

 

Av Sarah Olsson - 12 juni 2010 22:02

Orkar inte skriva allt, men jag hade skitkul igår!

Stoffe, Catta och Tomas tog studenten igår, och sen mot eftermiddagen for vi till ljunga, för att fira Stoffe.


De blev en del dricka för mig, och jag hade skiiiiitkul faktiskt :D Så mysig kväll igår.


Babblade en massa om en kille som gillar mig, och jag är rätt feg att gå in i förhållanden, så jag pratade med mina nära och kära där och diskuterade och surrade och sånt.

Får se vart de leder ;)


Ajja, kul hade jag i alla fall, bilder kommer upp senare ;)


Puss på er <3

Av Sarah Olsson - 7 juni 2010 17:40

Jag måste verkligen komma igång och blogga mer, inte hålla på lata mig så här :O


Sen senast jag varit på Cornelias student, hon var så vacker på studenten <3

Fick hålla tillbaka tårarna <3

Hon hade kul på flaket kan man säga :)


Sen i lördags var de fest hos Anso :)

Och jag hade skitkul! ;)


Senare på kvällen, eller natten (a), så skulle vi ner mot mittis, då jag frågar min kompis om hon vill ha resten av min öl, och hon tackade ja och drack.

Drack upp ölen, sen stod hon still, och sa att hon mådde dåligt, och spydde 2 sekunder senare, rakt ut! xD

Haha, och sen frågar vi hur hon mådde, och då spydde hon igen xD

Men efter de mådde hon bra. :)


Hade en jätterolig kväll, tack för den tjejer <33


Idag har jag plockat upp en massa skräp sen träslaget, så man är bara liiiite slut i kroppen :O


Ajja, ska inte skriva mycket mer ;)


Lägger upp bilder sen Cornelias student och träslaget senare. Nå vajsing :(

Av Sarah Olsson - 2 juni 2010 16:31

Idag jobbade jag som vanligt ^^

Men jag tog en sen lunch för att jag jag skulle kolla på studenterna som kom ner på torget för mösspåtagning.

Lunchen blev enbart stress kändes de som. Fick nästan springa fram, sen äta, de slängde jag typ i mig för att jag skulle hinna till tolv.

Gick sen fram på torget och då hörde jag de skrika "Sp3, tjalalalala!"

Och då visste jag att jag hade hunnit, så jag filmade lite och knäppte kort.


Sp 3 hade ballonger som de släppte när vår kommunalråd sa att de officiellt fick ha mössorna på sig. Skrik blev de :D


Vilken underbar dag, minns min dag så hemskt mycket, så att jag började nästan böla när jag såg de komma ner på torget, och när jag hörde dem.



Studenterna kommer ner på torget :D




Catta :)




När de släppte ballongerna mot skyn :)


Av Sarah Olsson - 1 juni 2010 17:18

Det har varit en varm dag idag på jobbet, var nästan att de snurrade  i huvudet när jag gick och hämtade mer vatten.

Gick och plockade skräp på vojen, och sen städade vi lite grann.

Typ de enda vi gjort idag, och sen solat och blivit bruna :D


Jag har bestämt mig för en sak, och det är att jag ska åka och kolla på Takida den 6 augusti, och tills dess ska jag ha tatueringen fixad ;)

Ska ringa nästa månad och boka tid :)


Nu blev de fattig med bilder, men de kanske kommer i nästa inlägg ;)

Presentation


Här kan ni läsa om mitt liv, mina känslor och min vardag :)

Omröstning

Är du tjej eller kille?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Bloggvärde

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards